Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 18 juli 2010

S O M M A R F E S T 2 0 1 0

Igår hade vi sommarfest!!! Den årliga... Vi har ju vartannat år hos oss, och vartannat hos Mikaels. Iår var det våran tur!!! Jag tror att vi räknade till 35 personer!!! MYCKET trevligt, så TACK ska ni ha alla som kom och hade trevligt med oss!!! Givetvis togs det bilder, men jag vet inte om jag vågar visa dem här... =P
Barnen var hos mor och far inatt, och jag tror att Astrid hade sovit hyffsat inatt. Annars har hon ju en tendens till att inte låta mormorn sova när hon är där.... Vi var hos dem vid tio på förmiddan, sen har vi haft turen och vara där hela dagen och blivit uppassade med alla möjliga lyxigheter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)