Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 12 juli 2010

Hemma igen

Jaha, då var man hemma igen, efter en alldeles underbar helg i Lycksele!! Fina djur, snälla barn, fantastiskt sällskap och underbart väder!!! Kunde mest troligt inte ha haft det bättre. =)
Vi for till stan imorse, jag hoppade av inne i centrum och de övriga for vidare och sen hem. Så jag tog bussen hem, det har man ju typ inte gjort sen man åkte gymnasiet... Det var sååå skönt att få gå på stan i lugn och ro. Inga tjutande barn som ligger och ålar på golvet, och ingen karl som hänger vid en rulltrappa och är less... ;) Shoppade lite gjorde jag oxå, ALLT på rean!! =)
Väl hemma igen var det utejobb som gällde. Robban började klippa gräset, barnen har plaskat och busat i poolen, och jag har staplat sten. Varmt nåt så gräsligt var det, och bremsen höll mig gärna sällskap... men nu är det nästan klart! Alfons gick över en av pallarna och ramlade ner med foten och skrapade båda armarna, stackarn. Han ville ha plåster!!! Det är typ första gången han velat ha det!! Han brukar ju bli jätterädd bara man nämner ordet plåster...
Robbans första semesterdag! Han har som "vanligt" varit i Lövånger iaf!! =P Skruvning på shemat! Barnen somnade tidigt ikväll och jag har plockat och stökat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)