Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 juli 2010

bilder

Bilder från sommarens Bäck-fest!! =)
Idag har vi varit upp till Bjuröklubb med Jessica+familj och ätit lunch! Dyrt, men gott!! =) ch trevligt såklart. I båten köpte vi oss en rökt sik som tillsammans med ljusugnsbröd fick bli vår middag!!! *mums* På vägen hem stannade vi av hos mamma och pappa, de hade främmande, av en kusin till mig som jag inte träffat på ... 11 år!!!! Jätteroligt!! Vuxna barn hade hon ju tom... =)
Vi har varit och storhandlat ikväll. Vi svängde in till Lasses på vägen, och där blev Alfons kvar medans vi for på coop. Astrid hade fullt sjå att hinna springa i alla gångar på affären, rycka alla hylletiketter och gömma sig bakom hyllor. "Varför satt hon inte i vagnen??" tänker ni nu... för att så länge man då inte har ett bälte att ha på henne där, så är det ännu mer riskabelt, då hon helst står på sittsen i vagnen... Men hon skötte sig ändå hyffsta bra. Hon gjorde en rejäl vurpa då skorna inte hängde med i hennes spring, och fick sig ett rött märke på kinden. Och då hon inte fick gräva runt i lösviktsgodiset la hon sig ner på golvet och skrek... vi låtsades som att vi inte kände henne... ;)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)