Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 juli 2010

mysdag

I sista reklampausen igår, så somnade jag... JAG?? Klockan var ett innan jag ideés ta mig upp för trappan för att därefter stupa isäng. Barnen har varit gnöliga inatt, tom Alfons!! Astrid är man ju som van vid att vara upp till 3-6 gånger per natt...

En mysdag har jag beställt idag!! En med lite stök, lite bak och massor av kramar. Hittills har den bestått av mycket stök, massa kramar och inget bak!! Bad i badkaret kan vi oxå bocka av från listan. Alfons fixar det där själv nu, på både gott och ont! ;)

Lunchen puttrar på spisen, potatis och fiskpinnar valde Alfons.
Astrid har skjkutit bort rumsbordet och övar på att göra kullerbyttor. Alfons ser "Rorri racerbil"... det här är MMYYSS!!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)