Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 30 juli 2010

fredagmorgon

Grabbarna kom hem vid halv två inatt, då hade jag osomnat. Så jag gick ned och hjälpte göra en sovande Alfons klar för natten. Han sovde som en stock och rörde inte en fena trots allt stök att få av honom kläderna...

Astrid vaknade aningens för tidigt imorse tycker jag... Robban har farit iväg igen, kommer nog hem imorgon kväll. Nu börjas det på allvar med dessa tävlingshelger. Var och varannan... Det innebär att "Mamma Mia" filmen ska dammas av... ;)

Jag har skallebank även idag... Astrid är på "argbigge"humör, och Alfons sover givetvis!! ;)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)