Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 6 juli 2010

Gaaahhhh!!!

Ännu en varm dag. Men jag hade lovat att vi skulle fara och köpa en badpool idag. Först ned på Claes Olsson, Astrid skulle inte sitta i vagnen, så de fick gå båda två, och det gick faktiskt ganska bra. Dock skulle ju Astrid INTE hålla mig i handen, men hon höll gladeligen storebror i handen, och de var faktiskt ganska söta där de gick.
På C.Olsson fanns ingen pool, så vidare till Solbacken, först ett stopp på Maxi för en korv me bröd, sen Ö0B, där blev det poolköp, sen en "snabbis" in på Lindex... och där tog mammans tålamod slut. Ibörjan var Astrid duktig på att sitta i vagnen, men sen så bara skrek hon, så hon fick hoppa ur och gå själv. Då sprang hon iväg och gömde sig under ett klädställ... snacka om att man får lätt panik då man inte hittar direkt... Alfons satte sig i vagnen, det blev oxå fel för lilla damen, så då gallskrek hon igen. Sen tog hon vagnen och sprang iväg... Alfons gallskrikande av rädsla, Astrid skrikandes av... ja, säg det... skrek gjorde hon iaf. Det tog stopp i ett jeansställ som höll på att tippa. Vi gick snabbt till kassan, betalade, gick ut, spände fast dem, och sen kom jag på att jag skulle andas!!! ;)
Astrid har bara sovit en halvtimme i bilen idag, alldeles för lite för att vara hon... så hon är fortfarande inte på så bra humör, men nu är vi ju iaf hemma, så då gör det inte lika mycket!!!

Nu tjatas det om att poolen ska blåsas upp, adjöss lungor!! ;)

Just ja, jag lyckades ladda in talboken i telefonen!! No big deal tänker ni, men JODÅ!!!! =P *klapp på axeln*-ja tack!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)