Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 30 juli 2010

stök och bök...

Barnen är bråkiga idag... de kan liksom inte gå förbi varandre utan att peta på den andre... Så de har fått sova en stund båda två idag, å det är klart, Affe var ju helt slut från hans roliga gårdag! Men när barnen sovde och jag blev alldeles själv, så visste jag inte vad jag skulle göra... så jag gjorde INGENTING!! Pappa Mats kom och förgyllde vår dag och vi fick bjuda på saft och kubbar. Barnen bjöd honom på en kram. =)

Vi har varit ute i den oläckliga värmen, sparkat boll, gungat, cyklat och rivit golv i lekstugan. Vi gick till sommarbörninga och stökade lite. Barnen hittade mina gamla leksaker (massor!!) och var helnöjda. Jag gick igenom en massa grejer till ev. loppis... men jag vet inte... jag vill verkligen bli av med dem, men jag ids som inte... offra en hel dag för det... önskar att nån annan kunde göra det åt mig... Sen önskar jag en stor container där jag kunde kasta övrigt skrot, slippa sortera, bara kasta, kasta, KASTA!!! =)
Jag hittade en kartong med kläder oxå. Bl.a ett par jeans som jag hade i högstadiet, och jag var ju bara tvungen att prova dem, och jag kom i dem!!! *lycklig för det lilla* (fast ganska mycket ändå, på ett sätt...)

Nu ska vi ta och kasta ihop nån middag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)