Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 20 juli 2010

Yippiiiiieeeee!! =)

JAAAAAA!!!!!! Nu är björken ett minne blott!! =) Lasse kom i afton och sågade ut den, och sen har han, Robban och Tobias sjåat för att få bort den. De har varit såååå duktiga!! Ja, Alfons har oxå hjälpt till!!! TUUUUSEN TACK!!!! =)
Har varit en hyffsat effektiv dag idag, förmiddagen bestod av tvätt, dammsugning, torka golv, bakning, städa och tvätta bilen... Eftermiddan har bestått av cykeltur, rabarberkrämskokning, stök ute, rengöring av barn (smutsiga barn är glada barn?? =)) diskning och återigen dammsugning... Jag tycker att det är så irriterande att gå på sand/grus inne... men det är nog bara jag í detta hushåll som tycker det... ;)
Nu har barnen somnat, Robban komme just in och jag har just satt mig ner... och jag är så sjuuuukt sugen på glass!!! Och tror ni att vi har nån hemma?? Icket, inte ens en liten knattepinne... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)