Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 30 juli 2010

Zzz

Jag har förstått att "Apolla 13" är en mycket känd film som typ alla har sett... och nu även jag!!! Iaf typ 30% av den... jag fatsnade som i datorn samtidigt... har skrivit (chattat) med flera najsiga personer... Och ingen film (int ens Mamma Mia) går ju före vänner!! =)

Hur duktig har inte jag varit på att uppdatera bloggen nu då????? Kan det bero på att Robban är borta och att jag inte har nån att prata med...? Ja, jag saknar honom faktiskt, fast att det på sätt å vis är skönt att vara själv oxå. Fast det börjar vara i mörkaste laget ute för att vara själv... *mörkrädd*

Nu slutar snart filmen och jag ska bära upp barnen till respektive sängar... sen hoppas jag att jag faller in i en djup lååång sömn själv!! =)

Natti natti på er alla männskobarn!! Och vännen, Du vet att jag alltid ställer upp för dig!! Vad som än händer/hänt!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)