Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 3 juli 2010

Diskmaskin

Igår var det ju alldeles underbart ute! Alfons gick till grannen en stund medans Astrid sovde, så jag satt ute i solen alldeles själv och njöt!!! =)

Mamma, pappa, Tobias, Peter, Mikael, Victor och Cornelia kom hit och åt med oss igår, mycket trevligt!!! Pappa, den fulingen, berättade att han hade lämnat in våran diskmakin iaf, fast vi sa att han inte skulle göra det. Men han hade fått veta vad som var felet på den, och vad det skulle ha kostat, och att laga den skulle kosta nästan som att köpa en ny!!! Så icket!!!
De lämnade efter sig en hel del disk igår... =P Men det är redan bortdiskat, det är inte så "farligt" att göra det, bara man sätter igång så går det ganska fort. Särskilt om man får göra det själv, utan att barnen ska (st)jälpa till!!!

Fick ett så snällt meddelande igår, det gjorde att jag sovde gott!!! =) *tack*

Barnen har inte förstått det här med ledig och sommarlov, de vaknar på tok för tidigt. Alfons sa för nån dag sen, "Mamma, nu när det är sommarlov behöver man inte sova, för då är det aldrig natt!!" Vem har tutat i honom nåt sånt??? =P Nu har vi iaf suttit och sett barnprogram i snart en timme... undrar när pappan ska vakna??

Ha en finfin dag!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)