Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 16 juli 2010

Piteå

Ja, då var man återigen hemma igen. Efter två nätter på motorstadion i Piteå. Solen har skinit på oss, och blåsten har blåst på oss. Men det har ändå varit ljuvligt!! =) Jag ska boka in Linn på alla våra semestertrippar, då får den här mamman så mycket egen tid!!! ;)

Jag laddade upp så många fler bilder på dessa dagars händelser, men jag vet int evars de tog vägen... så ni får hålla till godo med dessa!! =P
Alfons premiär i en gokart! Tror ni han var NÖJD!??? =)
Syftet med Pite-resan
Alfons får hjälpa till att tvätta rallycross-bilen!!
Astrid "hjälper till" att skruva! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)