Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 16 juli 2010

Mamma Mia!

Jag var just på väg isäng, skulle bara "zappa" igenom kanalerna först... och sa var det "Mamma Mia!" på en kanal... det måste ju ska vara den bästa filmen!! Iaf den bästa som man kan se om och om och om och om igen...
Förra sommarns då Robban var borta på rallycross på helgerna och vi var hemma, så var den en stående film för mig att se. När barnen lagt sig myste jag till den och skrålade med till låtarna! (Tur att barnen är svårväckta!! ;)) Så det blev ju typ i gång i veckan jag såg den, men den är fortfarande lika bra!! Men ikväll/natt kan jag bara inte tillåta mig att se den...inte hela iaf!! =)
Man blir lixom...kär, av att se den!! =D Lite töntigt kanske.... men ni får kalla mig tönt om ni vill det!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)