Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 24 juli 2010

Vattenkul!

Jag fick sovmorgon imorse!!! Shiiit, sovde till halv tio!!! Då kom Alfons upp och sa "Ska vi fara till Byske eller? Då får du ta och stiga upp nu!!" Robban och Astrid hade gått ned först, och sen hade Affe smygit sig ner oxå, annars brukar ju han väcka den som sover! Men jag tackar jag, fast att jag tycker att halva förmiddan var som bortblåst. Tobias kom och var med oss ett tag och var snäll och klippte gräset. Sen for vi till Byske för att gå på marknaden, men det var som marknader brukar vara, inget märkvärdigt, bara mycket folk... Nä, en väska "hittade" jag ju!! =)
Hann in en sväng på Bruksgatan oxå på kaffe/saft, mycket trevligt!! =)
Vi bjöd in oss på middag till mor och far. Min mormor var oxå där!!! Mycket trevligt!!! Det tror jag att hon oxå tycker! ;)
Ikväll har jag bakat kubbar och tagit itu med det enorma diskberg som bildats... *phu*, nu är det gjort!! Som vanligt visas inget på Tv, så vi hyrde "Farsan", faktiskt riktigt bra, fast jag var skeptisk! Nu hägrar sängen, och det ska bli så otroligt skönt!! Undrar jag om en förkylning är på väg in på Ö. Bäck 224...?
Kram å go´natt!

1 kommentar:

  1. Synd jag missade dej när du var på Bruksgatan. Var och hälsade på mina föräldrar och dom bor där :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)