Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 6 juli 2010

slöar

"En förtjusande man" spelas i mp3. Cykelturen blev bara en mil ikväll, och den milen var tung... redan från det jag satte mig på sadeln... men men, nu är det gjort iaf!! Och boken verkar vara riktigt bra!! =)
Efter middan (fläskpannkaka) så for vi ut till stugan. Alfons fick se älgar på vägen dit, han var helnöjd! Ute i stugan fick vi se betydligt mer djur, eller Odjur kan man kalla dem, det var nåt så kopiöst mycket mygg där, att vi tog bara en snabbtitt på allt rivande som mamma gjort, gick ned till havet en sväng och sen in i bilen igen!!! Styrde kosan till Bureå. Astrid fick där sin första 2-årspresent!! Nöjd tjeja!!! =) Det påminde mig om att hon ju faktiskt fyller TVÅ år snart!!! När blev min lilla trollunge en sån stor dam?? 12 september... I fjol var Robban borta den helgen, på rallycross... Det är han visst det här året oxå... Men va tusan, hon fyller ju år fler år... =P
Jag slötittar på "Sex and the city" och Robban är ute och sjåar på med nåt... Träffas??? Nä, det är väl överskattat... ;) Snart har vi ju semester TILLSAMMANS!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)