Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 juli 2010

Lekstuga!!! =)

Nä, inget bakande vart det idag... Barnen har plaskat ute i poolen, och efter det att Astrid hade sovit packade vi en liten picknikkorg och for till Korängesjön och badade. Skönt!! =)

Efter middan gick Robban och barnen ut och staplade stenar, och jag fick plocka undan och dammsuga i lugn och ro!!! Jag njöt verkligen av tystnaden!!! Ingen radio, inget barnskrik, ingen tv, inga tjutande leksaker... bara jag och tystnaden!!! =)

Morfar kom med lastbilen och hämtade Robban och Affe. (Lämnade en stortjutandes Astrid hemma hos mig ;) ) Och de for till Gärde för att hämta en lekstuga!!! Där bor nämligen "världens bäste Ubbe"!!!!! =)

För en timme sen frågade jag han som sitter bredvid mig och sover om vi skulle gå och lägga oss... "Näe, inte så här tidigt!!" fick jag till svar, och som sagt, han sover nu... och har gjort i typ... sen jag frågade... Men det är nog nån sorts skillnad vad jag har förstått, att sova i soffan eller i sängen... soff-sovningen räknas på nåt sätt inte in i "sovning"... Ahh, jag är inte så insatt i det där, men nåt sånt är det!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)