Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 21 juli 2010

skämmes

Jag vet inte hur vi kom in på ämnet, men det gjorde vi iaf... Och jag frågade Robban "När skäms du för mig???" Aldrig blir hans svar... "Men om jag säger eller gör nåt jättedumt?" "Näe, är det lönt??"... *haha* Jag tror inte att han talar sanning, men jag tycker att han är gullig som säger så iaf. Om vi ska nån stans och jag säger "Jag har ingenting att ha på mig!!!" så säger han "far naken då, jag skäms inte!" Och det är ju kanske sant, jag skulle garanterat skämmas för oss båda!! =P

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det är gulligt! Men jag tycker det är gulligt när man kan erkänna att man skäms för sin partner ibland... ;) Jag tror ingen är felfri. Vi har alla våra brister! Jag kommer sakna er!! Sitter i Byske just nu och väntar på annat semesterfolk. Många K R A M A R /Th

    SvaraRadera
  2. Jag skäms ofta för Robban!!!! ;)Och jag har väldans många brister...
    Jag kommer att sakna er med. Alfons har fått det som sitt "jobb" att se till att katterna har mat och vatten, och han är mäkta stolt!!!
    Ha det allra bäst!!!! =)
    Kraaam

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)