Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 25 juli 2010

God morgon!!

Godmorgon!

Vilken härlig natt! Astrid har sovit hela natten i sin säng, och Alfons komme nån gång i natt... Robban for bort innan vi vaknade. När jag och Alfons vaknade säger han, "Nu mamma, ligger vi och myser en stund!" Han är min lilla myskille!!! =) Sen tittade den lilla trollungen upp från sin säng oxå, så då var det bara att gå ner!! De sitter och ser tecknat och äter välling, jag sitter vid köksbordet och funderar på vad dagen har att erbjuda. Det känns ganska skönt med en regnig dag, det blir nog tvättning, matlagning, sagoläsning, kojbygge, städning, badning idag... Sånt som man inte vill göra när det är fint ute!! =)

HA en toppendag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)