Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 maj 2009

Avtryck

Nyss hemkommen från mamma och pappa, supergod middag!!! =) Och sällskap så klart!! =D Tobias och Peters var oxå hemma. Alfons och Esther har nu busat, sprungit, tjaffsat, lekt mm mm... Vi har sett lite av schlagern, och nu är det en timme kvar till slutresultatet... känns ju inte riktigt som om man orkar vara vaken för att se det... man lär ju få veta vem som vinner ändå...! =P
Jag har hjälpt att göra hand/fot avtryck i gips till barnen, riktigt kul. Blev nästan sugen på att trycka ned handen själv i gipset, men mamma ville inte ha en handavtryckstavla av mig... undrar varför! ;p
Jag är så pysselsugen så det är inte klokt!! =) Jag söker anledningar till att ha en anledning att göra ett kort! =D
Nä, nu säger jag "Natti natti, jättelimpa" =)

4 kommentarer:

  1. En ide är att du kan göra morsdagskort som du kan sälja?? Du är ju så duktig att jag köper gärna ett!!

    SvaraRadera
  2. Aha! Ja, det kan jag absolut göra! Säg bara vilka färger du vill ha det i!?! =)

    SvaraRadera
  3. Du får helt fria händer! Jag skickar en slant med broder - så får han åka förbi och hämta det när det är klart!!

    SvaraRadera
  4. Betalningen kan du absolut strunta i, det behövs inte, jag blir så glad bara jag har en anledning till att pyssla! Men skicka gärna hit bror din, så man får se att han lever!! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)