Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 13 maj 2009

Husdjur

Två flugor i en smäll, tandborstning och pottsittning! ;o)
Solen skiner och jag ska snart gå ut och måla lusthuset! =)
När solen skiner så här så ser man ju verkligen hur skitiga förnster man har. Men det finns nästan inget tråkigare än att torka fönster!!! I det lilla köksfönstret har vi haft en spindel boendes hela vintern. Vi brukar hejja på varandra varje morgon. Med solen skinandes på rutan så ser man vilket otroligt vackert spindelnät han har jobbat med att få till under vintern, med ett och annat småkryp hängandes i...känns ju taskigt att ta bort hans konstverk... njae... jag tycker inte om våra gamla fönster på nedervåningen där man måste öppna upp dem och torka mellan... tacka vet ja dem nya som sitter uppe!! Inte för att jag tycker om att torkar dem heller men...
Idag är det "leksaksdag" på dagis och Alfons har med sig sin gula skoter. Mamma jobbar kortdag idag, så hon skulle hämta honom. Robert skulle och skruva i afton i RALLYCROSS:arn ( =P ) så vi blir själva hemma, nån som har nåt förslag på vad vi kan göra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)