Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 14 maj 2009

"outside in"

Känner att jag blivit lite beroende av detta bloggande... ;) Det är kul och på ett sätt lite skönt att skriva av sig lite.

Astrid har gnölat meste hela natten... nu är hon hur glad som helst, men gnuggar dock ögonen ganska mycket. Men nej, nu får hon minsann vara vaken ett tag till!

På förskolan (jag vet att jag hoppar mellan att kalla det dagis och förskola, men det är så svårt att komma ihåg att det egentligen heter förskola...) är det "förskolans dag" idag, då kommer alla Lövångers förskolor till "Alfons" förskola. Alfons tyckte att det skulle bli kul att träffa mycke barn! =)
Idag verkar det vara en lika fin dag ute, men jag är såååå sugen på att fortsätta pysslet från igår... jag får ju lite dåligt samvete om jag stannar inne när det är så fint ute... men jag får väl skylla på att Astrid inte tycker att det är så roligt ute när inte Alfons är med att titta på. Vi får vara ute när han kommer hem! Såja, då har jag lyckats få till det så det känns som om jag har en bra anledning att vara inne... dessutom ser jag nu att det verkar blåsa... =P *skratt*
Hur som helst; ha en bra dag, ute eller inne!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)