Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 maj 2009

rymmare!

Idag har vi hjälpts åt(!) att städa inne. När det var gjort så gick vi ut. Stökat på med diverse, jag och Alfons har varit på tennisplan och övat på att cykla. Det är inte lätt att förstå hur allting ska funke när man är liten... ;) Vi tog oss även en cykeltur på min cykel, riktigt trevligt! =)

Vi har tagit fram Alfons eldrivna fyrhjuling idag och innan lunch var han ute själv ett tag, när vi tittar ut så är han lååångt nere efter vägen och har kört fast i ett lerspår, så jag sprang iväg för att hämta /hjälpa honom. Han "skulle köra till mormor", *haha*

Nu har Robert farit iväg på några ärenden, och jag har fått båda barnen till att sova samtidigt! Lyllo mig! Så nu tar jag en paus från allt sjåande... =D

Vi ska snart iväg till mamma och pappa och äta middag, grillat skulle det visst bli!! *mums*=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)