Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 maj 2009

Ett alldeles världelöst inlägg...

Jag sitter här och funderar på varför jag inte går i säng... Robert och Astrid har gått upp, dom är kloka dom... Jag sitter och hör på Alfons som pratar i sömn... gulligt, svårt att hålla sig för skratt!

Ser att datorns batteri håller i 20 minuter till... då måste jag ju liks ställa mig för att hämta laddarkabeln, men om jag liks ställt mig upp, kan jag lika gärna strunta i det och gå och lägga mig istället...

Hade tänkt plantera pilträdet ikväll, men Astrid tyckte att vi skulle vara inne och gråta istället! Eller, hon grät ju inte så länge hon blev buren eller underhållen... =P lilla skitunge... *skratt*

Nu måste jag klicka på "publicera inlägg" innan batteriet tar slut... man kan inte riktigt lita på minutrarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)