Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 19 maj 2009

NU kommer bilderna!

Jag var och stökade och hittade kläder som jag sydde på syslöjden, i kanske... 7:an. Jag förstår inte vad jag tänkte på när jag valde tyg... men måste säga att det är välsytt! ;) Nu har jag provat dem på Astrid, och hon ska aldrig mer behöva göra det! =P
Astrid tyckte inte om att ha hatten på huvudet, hon ska få en hatt men snörning under hakan... ;)
Ja, här är lite bilder från gårdagen, som utlovat! =)
Idag har det inte blivit många knop gjorda, bakat lite och pysslat. Efter dagis fick vi främmande av min moster GunMarie och mitt kusin-barn Filip. Jättetrevligt. Pojkarna lekte jättebra och Astrid fick inte vara med! =P
Till Svarttjärn på middag; grillat! Suuuupergott! Och trevligt, i vanlig ordning! =) Vi är riktigt bra på att bli bortbjudna på middag nu för tiden, så om det är nån som känner att ni har för mycket mat över; hör av er, vi kommer!! *hahaha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)