Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 14 maj 2009

Måste ju bara...

...berätta vilken otroligt smart sambo jag lever med...
Igår kväll bad jag honom gå ut och hämta in tvätten. Det gjorde han, och när vi hade gått upp frågade jag om den var torr, "lite rå, men det torkar ju" svarar han, och nu såg jag tvätten: nerknölad i en tvättkorg... har stått och varit arg på honom för gissa hur skrövliga kläderna var!!??? Men sen började jag nästan skratta, för visst är han smart; nu kommer jag ju inte att be honom nå mer... fast å andra sidan kan man säkert vända det så det är mitt fel, jag sa ju nämligen bara att han skulle hämta in den... jag ska prova nästa gång att säga "kan du vika och hämta in tvätten"... *skratt*

2 kommentarer:

  1. Men det gör väll inget att den är skrynklig, (tvätten) du ska väll stryka den... ;p
    Mvh P

    SvaraRadera
  2. *haha* skulle aldrig komma på tanken!!! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)