Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 7 maj 2009

Grattis Wilma!

Varför blir vissa bilder den här vägen!???? Trots att jag vänder dem... jaja, ni får väl lägga huvudet på sne! =P
Ikväll har vi varit och grattat barnens tremening Wilma som fyller tre år idag!! Gott fika, trevliga människor och glada barn! =)
Jag har tagit mig en kvällspromenad medans Robert la i säng barnen. Skönt att få ha hjärnan för sig själv ibland!! ;) Det är ju inte så ofta. Men å andra sidan, hade jag velat vara själv , hade jag inte skaffat de underbara barnen! =)
Imorgon blir Roberts "första" jobbarfredag igen! Nu är det slut på pappaledigheten! =/ Huset är fortfarande inte städat, fast jag tror att jag skrivit flera gånger att jag ska göra det... eller jo, jag har plockat undan massor i flera dagar, men de sprids ut fortare än vad jag hinner med. Och mycket kan jag faktiskt skylla på den yngsta i familjen!!=P Men imorgon måste jag verkligen ta mig i kragen och få undan, skulle ha torkat golven oxå... sen hoppas jag på fint väder så vi kan vara ute! Vi har varit ute idag och övat på att cykla; övning ger färdighet!! =)
Nu ska jag leta reda på sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)