Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 5 maj 2009

Bara bra

"Det är så roligt att ha utvecklingssamtal, när allt bara är bra!" sa "fröken" på mötet idag. Känns kul att höra! V 25 är Alfons sista dagisvecka...=*( *snyft*

Hade tänkt att vi skulle vara ute och stöka på när vi komme hem, men jag skyller lite på regnet varför vi är inne idag! Så bökigt med Astrid i vagnen, hon blir ju blöt hur jag än gör...

Alfons bygger pussel nu, Astrid tittar på och och tar pusselbitarna, och jag ska snabb-blogga! =) Vi ska snart sätta oss vid köksbordet och klippa och klistra lite! =D

Jag har tvättat en hel del overaller idag, nu är Alfons kuuoma-skor i maskinen. Mina vinterskor har jag tvättat upp och inpregnerat in. Sen glömde jag dem ute när jag for till Lövånger. Antar att det inte var nåt bra inpregneringsmedel, för skorna är dyblöta!!! *skratt skratt skratt* ;P
De har varit här och sladdat "Ringvägen" idag, jag körde efter sladden och körde nästan fast i de spår som blev. Av vilken anledning sladdar och lägger man på grus, om man inte lagar till vägen först??? Konstigt det där...

2 kommentarer:

  1. Va kul med en nysladdad väg när vi ska ut och ta en långpromenad i kväll, eller??!!
    Hoppas att vi slipper regnet i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  2. Jepp, mycke grus att trampa i!! ;) Ja, regnkläder på blir det nog som gäller!! =) Fast nu verkar det ha klarnat upp!
    Synes! (kanske höres före...!?)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)