Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 maj 2009

u.a

Astrid har varit och gjort BOEL- testet idag, ett hörsel-test. Hon hörde allt, inga problem! =)
Vägning: 9,2 kg, mätning: 72 cm. Min lilla stortjej!

"Moster" har hämtat hem Alfons från dagis idag, snacka om nöjd kille! Sen när jag skulle hämtada hem honom blev vi bjudna på mellis, mycket trevligt! Händer alldeles för sällan! ;p

Pappa Mats är i byn och jobbar i veckan, så jag fick bjuda honom på lunch idag. Rester från gårdagen, pasta och köttfärssås, men det uppskattades iaf! =D Mycket trevligt även det! =D

Idag serverades det fläskpannkaka på vårat bord. Efter middan for grabbarna iväg för att byta olja på en gräsklippare, Astrid har badat och är på väg i säng!

Nu är det visst "Anne på grönkulla" på 4+, hoppas att jag får se det!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)