Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 13 maj 2009

MysPys

Jajemensan, nu har jag målat lusthuset! Det ska visserligen bättras på på vissa ställen, men nu är det upp till Robert att kitta om dem, då ska jag måla dem sen oxå! Kanske att vi kan äta surströmming där nån gång i sommar! ;) Eller oxå kan ni komma på en fika bara!! =)
Barnen har lekt ute idag. Alfons har sprutat vatten med sin vattenpistol. När jag komme ut efter nåt ärende inne, sa Alfons: "Jag sprutar på Astrid, mamma" Och jepp, det hade han gjort. Det rann vatten nedför hennes ansikte, men skitglad var hon!
Idag har jag ställt bort tvättställningen inne, och jag hoppas att jag inte behöver ta fram den förrns det blir minusgrader ute igen. Det är så härligt att hänga tvätten ute!!
Ikväll har jag ju varit solo med barnen då Robert stannade i Lövånger. Vi har lekt med lego och sett "Alla vi barn i Bullerbyn", haft det riktigt mysigt. Barnen fick lägga sig och sova lite tidigare än vanligt, och sen har jag pysslat lite. Även sett "Rent Hus" och känner att jag har det ganska fint här hemma! ;p Till middag idag blev det gröt och en "korvhusk", sist vi åt middag tillsammans hela familjen här hemma var i fredags... undrar om vi ska lyckas träffas hemma till middan imorgon...? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)