Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 maj 2009

tvillingdop! =)

Barnen finklädda, och hittills rena!
Hon ser ju ut att ha fått nå helt enorma tänder...
(det är bröd! =))
I bilen på väg hem kom kameran fram för att
Alfons inte skulle somna!
Ja, igår var vi ju på dop! Mina syskonbarn Cecilia Maria och Gabriel Roberto Peter Pereze Melander, (är inte riktigt säker på namnordningen...?) Dom skötte sig jättebra hela aftonen, och som till synes tröttnade de på att bli fotograferade och höra på prästen, så de tog sig en tupplur! ;)
Mycket god mat bjöds det på, fina presenter (inte en dublett!!?!!) och jag tror att tårtorna uppskattades! =)
Igår kväll for vi till Mikaels, sövde barnen, såg "jag vet vad du gjorde förra lördagen" (skrattade oss nästan aviga) och spelade "Rummy", jag vann inte en enda gång... men nån ska ju förlora oxå! ;)
Vi har aldrig någonsin kört med detta att vi på helgen får sovmorgon var sin morgon, den andre stiger upp med barnen. Men i fredags var jag såååå trött så jag sa att Robert skulle få sovmorgon på lördag så skulle jag ta det på söndag. Robert sovde igår en lång sovmorgon, idag var det min tur, men Robert ville fara och hjälpa till med rallycrossbilen imorse, så jag steg upp. Han har Alfons med sig, och jag har en grinig Astrid hemma.
Det ser ut som om en bomb har slagit ner här hemma, och jag orkar inte städa... men jag måste väl, annars blir det ju inte gjort! =P

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)