Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 27 maj 2009

Pilpinne... *skratt*

Nya favoritsysslan är att stå i spjälsängen! Ramlar ibland, men det är oftast då storebror är där och bråkar...
Robert stannade ju i Lövånger ikväll, så vi har varit själva. Barnen har varit sååå griniga! Allt har varit / blivit fel för Alfons. Vi har iaf rensat bland Astrids kläder. Hennes byrålåda (ja, hon har bara EN byrålåda med kläder, thats it! ;p) gick ju inte att stänga. Så nu är det bara hälften så mycket kläder i den, skönt! Efter middan trotsade vi blåsten och gick ut och planterade vårat pilTRÄD (pik till Mikael =P) Gick jättebra, Alfons tyckte att det var roligt! =) Tokarna från 130 kom förbi och barnen körde/åkte lite traktor.
Barnen fick välling i var sin säng, Alfons fick höra en saga, och sen somnade dem, båda två, samtidigt, utan bråk, gråt och gnäll! Mycket skönt!!! Så nu njuter jag av att det är bortstädat i huset, jag får välja själv vad jag ska se på tv:n, (just nu: "En skräddarsydd lillasyster") och jag får dessutom ha datorn ifred!! Kan nästan inte bli bättre!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)