Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 21 maj 2009

Kristi Himelfärds Dag!

Målat lite ute på morgon och haft främmen en stund på förmiddan. Efter lunch packade vi picnic-väskan och for ut till stugan. Underbart! Mamma, pappa, Mikael och barnen var oxå där, en överraskning för oss! =)

Ikväll har vi varit i Nedre Bäck hos token (!;p) där. Trevligt med en pratstund!!

Alfons har sovit två korta pass idag i bilen, och kommit lie i otakt tror jag, för han har inte riktigt ro att ligga och sova nu. Tur han har en hög säng utan stege, då kan han inte klättra ned själv! ;)
Imorgon är det jobbardag för Robert igen, och det blir nog en hemmadag för mig och barnen. Hoppas att vädret håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)