Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 31 maj 2009

MORsdag

Vilken värme!! Pappa och Tobias kom hit på förmiddan och grävde klart ute, sen fikade vi lite! Robert har varit till Klutmark och kollat så att rallycross bilen funkade som den ska.
Jag har fått en jättefin morsdagspresent, ska ta kort på den när den är "klar"... Middag fick vi hos pappa och mamma, tacos, jättegott!!! Vi var hemma allihop, det blir 16 st! "Tänk att för 41 år sen var det bara jag och mamma, och nu är vi så här många" som pappa sa!! =) Barnen har så kul tillsammans, springer och busar och bryr sig inte alls om de myggor som har börjat komma och vill bitas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)