Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 12 maj 2009

"RLS"

I afton har vi varit på banken och fått ordning på lite... Har minskat mitt pensionsparande, jag sparade ju "oläckligt" mycket till det... jag kanske inte ens lever till dess... =S

Barnen har varit hos Ulla och Sören under tiden. Rutinerad mamma som man är... så glömde jag att lämna en tutte till Astrid, hon ville visst ha den! =P

Eftersom vi var i Lövånger på banken hann vi ju inte fara till mötet på Alfons och Astrids framtida förskola. Men Therese har varit hit ikväll och informerat oss. Spännande förändringar sker...! ;)

Vill ni veta nåt lite pinsamt!? Jag har ju klagat på att det på vissa kanaler textas på finska... var nästan på väg och ringa och fråga vad de höll på med. Men det var våran tv som var inställd på finsk undertext... *ler* skyller det på Alfons! =)

Idag har vi tagit fram torkvindan och hängt årets första tvätt ute!! =) Tvätten torkar ju i ett naffs!
Jag håller på att bli tokig på mitt myrkryp i benen. Eller "Rest Less Legs" som det egentligen heter. Det är skitjobbigt och jag har det varenda kväll, jag måste nog snart söka hjälp för det. De gör ju reklam om det på tv:n... nån som har nåt tips på vad man kan göra? Förutom att sitta med benen i kylskåpet...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)