Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 23 maj 2009

Bulgur

Lunchdax för barnen!!
Igår var den längsta dagen på jag vet inte huuur länge... den var ju hur lång som helst. Vi var och handlade på morgonen och sen bakade vi lite choklad-cupcakes med hallonfrosting. Blev så där, Robert tog med sig dem till Lövånger imorse, de träffades tidigt för att skruva i rallycrossarn. Det är jättekul att baka dessa muffins, men jag måste ju som ha en anledning så att jag blir av med dem oxå...

Resten av gårdagens långa dag: vi cyklade en sväng till mamma och pappa, där blev vi bjudna på bulgur. Har ni ätit det?? Om jag ska förklara det så skulle jag säga att det är som en blandning mellan ris och spagetti... smakade inte särskilt mycket. Men nu har man provat det iaf! =)

Imorse vaknade jag kl 07.28 i en tom säng!!!!! Ja, Robert hade ju redan farit iväg, och barnen låg kvar i sina sängar!!! Härligt. =D

Idag vet jag inte heller vad det blir att göra riktigt. Det beror ju lite på hur länge Robert är borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)