Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 27 maj 2009

Förresten

så måste ni påminna mig om att det visst blir strömavbrott på fredag, vad sa du Therese; 23.00-06.00?? Måste jag komma ihåg, Astrid kommer ju på ibland att hon vill ha välling på natten, så då kan det ju vara bra att koka lite vatten att ha i en termos...
Vi vart utan ström idag en stund oxå, Astrid var vrålhungrig, och jag blev alldeles ställd. Jag lurade i henne lite frukt i väntan på ström, sen kom strömmen så jag stoppade in vällingen i micron, och 17 sekunder senare far strömmen igen, men då fick hon äta vällingen halvkall... Funderade ett tag på att göra upp en brasa i järnspisen, men det löste sig ju!!

Nu kom visst Robert hem!!

2 kommentarer:

  1. Japp, det stämmer 23-06.
    Man får väl fördriva tiden med att sova... =)
    ...eller plantera pilpinnar...;)

    Ja, nu går jag i säng i alla fall!
    Ha de så bra, Th

    SvaraRadera
  2. Låter som ett bra tidsfördiv!! =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)