Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 maj 2009

Premiären!

Jag har fyllt tårtorna inför morgon dagen! Vi har grillat parisare ute på grillen, jättegott. Jag orkade just så pass en parisare, och Alfons tryckte lätt ner en, och sen en glass på det! =)

Vi har tagit fram cyklarna från fuse idag, så ikväll har vi varit på premiärturen. Jättehärligt, men det gick jättetungt på lervägarna!
Klockan åtta var vi hemma för att se "Så ska det låta", Robert och barnen somnade direkt i soffan...

Nu ser jag lite på "Tatueringsjägaren", han är ju inte klok!! Har ni sett det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)