Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 maj 2009

En heldag ute i solen

Pyjamasrace! =)
När grabbarna kom hem for vi till Mikaels och åt korvlunch. (Det som vart över från Valborgs) Det var så otroligt härligt där, solen sken, barnen lekte, de stora pojkarna (Robert och Mikael) lekte i garaget. Så vi blev som kvar där, så vi bestämde oss för att grilla hamburgare till middag, mycket gott! Så efter en heldag ute fick Alfons ta ett bad när han kom hem för att få bort all sand och smuts han hade. I ett obevakat ögonblick fick även Astrid vatten över sig, hon satt nedanför badkaret i gåstolen... Nu sover de båda små så gott, alldeles slutkörda!!
Det blev inte så mycket mer av städningen, så den har jag kvar till imorgon!
Nu går det en "Van Veeteren" på tv. Jag har bara sett en av de filmerna förut, och tyckte inte att den var så bra. Men nu ska jag ge den här en chans! =)
Helgen har varit underbar, och jag hoppas på att den kommande veckan blir lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)