Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 20 maj 2009

Inte så smickrande bild, men...

...den visar ju att jag faktiskt gör någonting! ;p
En liten bit av gräsmattan...
Jag och Astrid har varit och gjort stan idag. Hittade lite kläder till barnen, faktiskt ett par byxor til mig oxå... men av nån anledning som jag inte förstår nu sen jag kommit hem, så köpte jag dem inte...

Vi köpte glass idag och njöt av den på bron när vi komme hem från dagis. Robert slutade tidigare idag, när han komme hem satte vi igång med gräsmattan, räffsat ihop det värsta av löven och sen kört med mossrivarn. Det blev jättefint, och kommer garanterat att bli finare! Alfons hjälpte oxå till, han var jätteduktig. Det regnade ett tag på oss, men det låtsades vi inte om, utan fortsatte som dränkta katter =P
Helt plötsligt var klockan sju och vi hade oätit middag; grillat (idag å! ;))

Barnen är badade, vi är duschade. Alfons är den enda som har vettet att sova. Astrid kämpar på för att hålla sig vaken, Robert slumrar till mellan vätskeintagen och här sitter jag... supertrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)