Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 14 maj 2009

Muuuuu

Efter middan satte vi barnen i cykelkärran och skulle fara och titta om korna har kommit ut på sommarbete. Några stycken var visst ute men de var så långt borta så vi såg dem inte. Men vi tittade in i lagårn istället och tittade på kossorna. Tror nog att Alfons tyckte att det var kul, han var lite reserverad mot dem, men vem var inte det!! ;p

När vi kom hem igen hoppade jag ur kläderna som luktade fuse och tog mig en promenad,(tog givetvis på mig andra kläder!) inte lika lång som jag hade tänkt, men dock en promenad. =)

Barnen sover, och jag känner att min mage kurrar... måste nog ågärdas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)