Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 5 maj 2009

Hem till gården

Grabbarna har farit till Lövånger och Astrid har somnat igen. Själv sitter jag och ser "Hem till gården". En serie som jag ALDRIG trodde att jag skulle se. Det är nog en "mammaledig"-serie... *haha* klockan 8.00 på tv4+. MEN!! Är det alltså gamla program?? Av en slump slog jag på tv:n igår, och då var det på vanliga 4:an, men det verkade vara nyare program... Ää, jag fortsätter nog se de gamla... =)
Idag är det utvecklingssamtal på förskolan för Alfons. Spännande! Jag har sån ångest över att han bara har en månad kvar att vara där, sen slutar han ju... han och vi trivs ju såååå bra där... men, men, det blir nog bra i Bureå oxå.
Nu ska jag ta och tvätta upp och lägga bort vintekläderna. De borde väl inte ska användas mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)