Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 14 maj 2009

ute

Alfons är hem-hämtad, skulle in och handla på konsum, MEEEN jag hade inget kort i börsen... det låg hemma i jackan. (Och nej, jag kunde inte låna Roberts!) Så det vart att fara hem och hämta kortet och sen vidare till Bureå. Lite onödigt, men trevligt då vi träffade så mycket trevligt folk att prata med! =)

Just nu sover Astrid i vagnen, Alfons leker i sandlådan, maten (köttgryta) puttrar på spisen, solen skiner och jag sitter på bron och skriver; ljuvligt! Ikväll blir ju då första kvällen på en vecka som vi tillbringar tillsammans hemma, kul!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)