Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 29 maj 2009

rött rött rött

Idag har vi haft med oss mamma på Handelsträdgårn och tittat/ handlat blommor. Mycket trevligt! Hälsat på storebror Peter en sväng, hämtat upp Tobias som fick underhålla barnen medans jag sprang in och handlade. När jag kom hem hade jag en blixtrande huvudvärk, jag svalde och svalde för att inte kräkas... Köttsoppa till middag och sen kom pappa med grävmaskinen och började "skala" av det resterande som ska bli gräsmatta. Måste skryta över pappa, han är så otroligt skicklig med det stora maskinen, den verkar ju göra precis som han vill! ;) Jag är imponerad!! Alfons oxå, som helnöjd fick åka med!
Jag har påbörjat målning av sommarbörninga. Faluröd, går i ett hejsan att måla, men det vore trevligt med annat (eller mer!) sällskap än Astrid, så om det är nån som är sugen på att måla ska jag nog kunna leta fram en till pensel... =P
Alfons sover efter en lång och händelserik dag. Astrid är i gasen, skrattar, pratar, tjollrar och busar, hon är helmysig!!
Huvudvärken har lättat lite, men är dock kvar... kanske skulle gå och lägga sig... =?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)