Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 24 maj 2009

pilplantering

Pyjamasparty!
Astrid kan stå själv! Nu var ju jag inte så snabb med kameran, därför är mosters arm med... men hon kan!!! =) Igår, vi myste på bron med en glass!
Igår blev det sent. Vi var i Bureå och såg på dem som jobbade ;) och komme oss inte hem därifrån förrns vid midnatt. En mycket trevlig kväll!!
Idag har jag bakat och städat och vid 2-tiden så komme Kennys och Mikaels och fikade. Grabbarna for sen och satte upp en markis och när de kom tillbaka blev det bestämt att det skulle handlas mat i Bureå som sen avnjöts hos oss. Mycket trevligt även det!! =)
Barnen har busat på och lekte självklart som bäst när det vart dax för dem att fara hem och sova, typiskt!
Therese satt på golvet med Astrid ett tag, och kära värld, flickan kan ju stå själv! (Astrid alltså!)
Vi fick två pilträd av Kenny och Maritha som vi ska ta och gräva ned... har bara inte bestämt vars än...
Idag har det regnat, komme (enligt mamma så finns det inget ord som heter så... ;) )några ordentliga och välbehövliga regnskurar men däremellan har det varit strålande sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)