Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 18 maj 2009

kan inte sitta stilla...

Idag har vi haft picninc ute på en filt, jättemysigt! Astrid är dock väldigt intresserad av gräset, hon rycker och stoppar (såklart) i munnen. "Kossor äter gräs, Astrid" säger Alfons. =) Vi har gungat, krattat, kört fyhjuling, sparkat boll mm... Lägger ut lite bilder imorgon på dagens händelser... Det har ju varit en underbar dag idag!!! =D Hoppas på liknande imorgon!

Jag har gått på en kvällspromenad, när jag kom hem sov hela familjen. Jag har kryp i benen ikväll så jag tror att jag blir tooookig. Har läst nån stans att det kan vara brist på B-vitamin. Vad finns det i!??
Nu ska jag försöka få med dem upp! (Ja, både ben och familj! =P)

1 kommentar:

  1. http://www.b-vitaminbrist.se/index.php?id=819
    Här kan du läsa om B-vitaminer.
    P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)