Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 25 maj 2009

mysiga

Jobbig natt för Astrid, hon är på väg och bli förkyld igen...
När jag vaknade imorse så låg de två små bredvid mig, kramandes och sov, Astrid låg på Alfons arm... supergulliga!! =

En kanondag även idag!! =)

Har jag berättat tidigare att Astrid har börjat åla framåt? Hon har ju som snurrat sig dit och velat tidigare. Men nu tar hon sig framåt, och försöker och vill gärna dra sig upp på knäna oxå. Ja jag säger då det; tiden går alldeles för snabbt...
Ha det gott, nu ska vi gå på en promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)