Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 10 maj 2009

Thaimat

Söndagen skulle vara min sovmorgonsdag i helgen... men, nej...

Idag har vi varit på vårmässan. Det var mindre utställare i år jämnfört med tidigare, men jag tycker ändå att det var bra... köpte sockar, lite scrap-grejer, mat och gladpack (heter det verkligen så? Plastfolie!?) Och jag fick en sån fin present av Emma, ett halsband jag suktade efter! Tack så mycket!! =)

Middag hos Jessicas; grillat! Det var så gott så det är inte klokt!! =D

När vi komme hem så gick Alfons genast till sandlådan och provade sin nya hink, jag tror att den funkade bra! ;) Sen fick sandgubben komma in och duscha! Nu sover barnen (och Robert) gott, jag ska ta och kolla hur det går på tradera... ;) Och packa inför imorgon!! =D

Tack för den här helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)