Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 27 maj 2009

Regnet...

...det bara öser ner! Njae, inte riktigt, men det regnar iaf. Idag kan man vara inne och pyssla på utan att få dåligt samvete! =) Det är jätteskönt med sol, men nån gång då och då kan vi ta sådanna här dagar, dels för att komma ikapp inne, och dels för att gräsmattan behöver det! Inte för att jag kan påstå att jag jobbat hårt för att komma ikapp här inne, har mest suttit och klippt och klistrat... men ändå! =P

Astrid är jättetrött, men vill uppenbarligen inte sova...

För övrigt, så har jag gett upp det här med "Hem till gården"... Missar fler avsnitt än vad jag ser, men det känns inte som nån större förlust! ;)

Astrid har farit omkring som en orkan här hemma i gåstolen, offatbart att en sån liten kan åstakomma en sådan röra! Det är leksaker ÖVERALLT! Och det är ju inte lönt att börja plocka upp efter henne, hon kastar bara ut dem igen... ;) Men nu har hon visst somnat, min lilla orkan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)