Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 28 maj 2009

Rabarber blir babar baklänges... ;)

Astrids "kompis" Maria löser hår... hon löser MYCKET hår. Det upptäckte jag inte förrns hon hade lekt med henne ett bra tag... det är hår överallt...

Jag har klippt mig och gått på stan en snabbis. Till Peters och hämtat Astrid som var där med mormor. De hade såååå mycket rabarber så jag fick ta en drös, som jag har gjort paj på nu ikväll och bjudit Emma och Ester på. Mycket gott, enligt mig och Emma iaf!! ;) Robert äter ju inte sånt som är "surt"!!

Astrid har gråtit "hela" eftermiddan... har inte riktigt haft tid att bära henne, så jag har försökt få Alfons att leka/ läsa/ söva henne... utan nån större framgång.

Jag håller på att baka lite (50 st!! ;)) till i helgen. Knäppt att börja klockan 23 med det, jag vet, men man får passa på när man har lusten för det, och inga barn som pockar på uppmärksamhet!!

1 kommentar:

  1. Jag ropade ju på dig på stan i går!!! Du gick förbi försäkringsbolaget där bredvid Hemtrevnad, men du hörde inte mig =/

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)